2018. február 22., csütörtök

Nyimben élek


Július végig laktam a Gödöllői házban, májustól teljesen egyedül. Olyan volt mint egy elvonulás. Először étkeztem a saját kertemből termelt zöldségekből, amelyből még elajándékozni is tudtam.
Szeretettem kiülni a kertbe, sütkérezni, benne lenni a természetben. Sokat sétáltam egy földúton keresztül a Gödöllői arborétumba.
Nagy váltás volt, mikor másfél hónapra beköltöztem Budapestre, Kispesten egy 10 emeletes panel 9. emeletén laktam. A balkonról szép volt kilátás Kispest, hasonlóan a Kós Károly tér, vagy a Wekerle telep szép utcái, de úgy éreztem, mintha be lennék szorítva, vágytam újból természetközelibb helyen élni.
A születésnapon napján, szeptember 21-én Nyimbe költöztem. Féltem korább, hogy túl kicsi lesz nekem ez a falu, de nem így történt. Többen vagyunk hasonló értékrendű emberek, akik ide költöztek, összejárunk, különféle programokat szervezünk.
Mennyivel jutottam közelebb a céljaimhoz?
Nem tudom. Sok minden újat tanulok, mint milyen egy közösségben való együttműködés, vagy hogy mi az ami igazán értékes és fontos számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése